Ingenting

På 45 inlägg har jag fått 38 kommentarer, rätt bra ändå. Speciellt eftersom jag har typ.. tre läsare.

I helgen är det julskyltning, fast det verkar ju lite knackigt just nu. Jag har dömning 11:30, match div 3 11:15, match div 2 14:00. Jag behöver typ.. fem kloner för att klara det. Speciellt eftersom vi har caféterian under dagen också, och mamma verkar inte villig att stå där. HJÄLP kanske?

Jag fick MVG på skriftliga delen av nationella provet, sådetså. :D


Hanna E - "Men du får inte vara i mitt hål här, faktiskt". Lam Falufrihumor, men så är det idag.

Snart är det rättskunskap, sen litteratur och litteraturvetenskap, och jag har inte läst halva Stolthet och Fördom än. ätätätätätät.

Erika sitter brevid mig och dör av skratt för att hon inte hittar på någopt bra nambn på sin blogg. har ni nått förslag så kan ni ju skriva det till mig, så kan jag ta det inan henne. :D

Ikväll ska jag få choklad:D HIHIHHI.

Idag ska ni lyssna på Tibaland (feat One Republic) - Apologize. lite halvt symboliskt sådär.

Jag orkar inte ens bry mig. wihuuuuuuuuuu.

Kommentarer
Postat av: erika

dödamig

2007-11-28 @ 12:49:28
Postat av: erika

är man trött så är man. underhåll mig, typ. och vips hade du 40 kommentarer! Jag borde få ett pris för at tjag skrev den 40:e kommentaren. eller nåt. nu: tv. dödamig

2007-11-28 @ 20:57:43
Postat av: hemlig beundrare

Det finns fler läsare . . .

2007-11-28 @ 21:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback