Gråa Dagar

Jag missade bussen och fick stå ute och bli en snögubbe i väntan på nästa, eftersom det tydligen bestämt sig att bli vinter på riktigt idag. Men det spelade ju ingen roll, eftersom jag möttes av nyheten att mentorsmötet var inställt idag. Kul för mig som kunde ha tagit sovmorgon. Jag fick i alla fall en hel del plugg gjort, men jag måset fortfarande läsa hundra sidor till i stolthet och fördom tills på onsdag. Och komma på något smart att säga på diskussionen.

Om någon har otroligt roliga planer för helgen så får ni gärna dela med er av dem, jag dör snart av tristess.

I cannot explain to you
In anything I say or do or plan
Fear is not afraid of you
Guilt's a language you can understand
I cannot explain to you in anything I say or do
I hope the actions speak the words they can

Nu ska jag duscha, packa, äta och träna. Härlig att ha lite tid över sådär ibland. :(

Red Hot Chili Peppers - Californication, den håller än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback