365 dagar

(Nej Daniel, jag vet inte vem som gillar Millencolin?)

I söndags firade jag och Rickard 1 år! Vi är bäst. Rickard tog med mig till relaxen på Lugnet på lördagkvällen, supermysigt. Det fanns bubbelbad med olika massagefunktioner och tre olika bastuar och massa levande ljus. Kvällen avslutades med middag hos Rickard, och sen lite kikande på 1408. Jag älskar dig<3


På lördag är det framtidspilotsmässa i Bergströms galleria. Det innebär i princip att vi ska stå där hela dagen och presentera vad vi  har gjort för vårat företag och marknadsföra dem. Jag har NTF, nationalföreningen för trafiksäkerhetens främjande, för er som inte visste det. Kom och underhåll mig, så bjuder jag på Ahlgrens bilar. Om du är riktigt rolig kan du få en spöket Laban-reflex.

Is that alright with you?
Is that alright with you?
Is that alright with you?
Is that alright with you?
Is that alright with you?
Is that alright with you?
Is that alright with you?
Is that alright with you?
Is that alright with you?
Is that alright with you?
Is that alright with you?
No...

Kommentarer
Postat av: Erika

Men vafan, kom till min monter istället! där får man fika, rabatt på fika och kaffe och saft och tävla om presentkort på fika. det går i fikats tecken!

2007-11-15 @ 15:19:42
Postat av: Daniel

Din kompis Jessica:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback