Sometimes goodbye is the only way.

Idag har jag klippt mig, det blev bra. För första gången förstod en frisör vad jag menade med SNEDlugg. toppen.

IDAG ÄR DET BARA 10 DAGAR KVAR TILL 30 SECONDS TO MARS I GLOBEN. fattar ni liksom? nej, klart att ni inte gör. det kommer bli heeeelt sjukt roligt, underbart, osv. Längtar helt sjukt mkt. Vi joinade Echelon och Marsarmy idag, vilket betyder att vi nu är officiella fans, och ska sprida deras budskap osv, vilket kommer att börja med en stor flaggmålning såsmåningom, men Mithra på, som vi kan ha med oss i Globen. JAPP.

Mamma pratade med de i Mora igår, ingen klubba där inte. FAN. nu  måste jag köpa en ny, imorgon, för att spela en cup i tre dagar, istället för att köpa en ny nästa säsong. jag blir så matt. fanfanfan. jag har inte ens råd med en ny klubba. ät mig.

har dessutom tappat bort mitt USB minne, där bägge mina omarbetade rapporter låg, som ska vara inlämnade imorgon. JAHA, måste jag göra om allt nu eller? faaaaaan.

jag mår illa. blähää. men det går ju över. om "några månader". nej, jag är inte med barn.

Haha, när jag var och såg på fotboll igår, var det massa jobbiga ungar där. Följande dialog utspelade sig:
Unge 1: Vet du??
Unge 2: nej?
Unge 1: Kajsa i 5b, hon ska bli EMO när hon blir stor!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback