resfeber

(19:57) Om 24 timmar och 18 minuter intar 30 seconds to mars Globen enligt det preliminära spelschemat. Ahhmajgaad<3 kommer bli best ever
Jag och Rickard kommer bo på hotell Rygerfjord, en hotellbåt på söder. superbra<3
Jag och Erika har målat klart flaggan, den blev faktiskt snygg, med tanke på det svåra motivet. Nu återstår bara att se om vi får ha med den in. om vi inte får det blir jag ledsen i ögat=(
11:32 imorrn bär det av. Ska bli så himla skönt att komma iväg, bort från allt och bara ha kul en helg:)
VAD HAR JAG GLÖMT ATT PACKA? inget, såklart.


Snart är det sommarlov, dessutom. De flesta kurserna är avlustade, och jag är nöjd med resultatet, så det känns jättebra. Blev lite mycket här på slutet bara.

Innebandysäsongen är oxå över, blir gocart med tjejerna på tisdag som avslutning:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback