The world spins madly on

Vaknade klockan 9 imorse, åt frukost, diskade, fixade mig, gick och lämnade tillbaka filmen, hämtade min cykel och cyklade hem.

Jag och Rickard hade myskväll igår, lagade Lasagne, grymt bra blev det. Vi hyrde också Linas Kvällsbok, en klart sevärd film.

Sitter och pratar lite med min kära vän Daniël för tillfället, det var länge sen. Han åker till Ungern imorgon och kollar på F1, lite orättvist tycker jag. Inte för att jag skulle vilja sitta och titta på 20 bilar som åker runt samma bana 170 varv, men tydligen ska det vara riktigt varmt i Ungern, och det hade man ju inte sagt nej till, nu när vädret är som det är här hemma. Men, resa till varmare platser planeras till November, får väl se hur det blir med den saken.

Just nu känns det bara som om Malta ligger långt bort. Jävligt långt bort. 300 mil säger Daniël. Jag vet inte om jag orkar cykla så långt.

Något som är positivt är iaf att Erika kommer hem idag, efter två veckor i Sveriges urskogar. Vi får hoppas att hon fortfarande är igenkännbar:) Jag åker nog dit ikväll och hälsar på, efter att vi har firat Tim, som fyller 20 idag.  Någon som också fyller år idag är Gustaf, fast han blir bara 17. Grattis båda två önskar bloggen.

Nu måste jag gå och ringa min faster, så att vi kan boka tågbiljetter snart. Synd att det är så dyrt bara, mindre än 800 kr/ person blir det nog inte:S 

Nu är det CCW, men det verkar inte bli någon resa dit för min del. Det gör inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var jag igenkännbar?

2007-07-31 @ 23:33:02
Postat av: joss

haha jadå:D

2007-08-01 @ 14:03:18
Postat av: Daniel

Det var faktiskt "bara" 70 varv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback