It's the perfect denial

06:15 vaknar när Rickard går till jobbet
07:00 undrar om jag någonsin kommer att somna om igen
09:00 ger upp, går upp och äter frukost
09:30 lägger mig och läser lite
10:15 ger mig ut på en springtur
10:40 kommer hem igen, duschar, tvättar håret, rakar benen, smörjer in mig, noppar ögonbrynen.
11:20 känner mig som en ny människa
11:30 lägger mig och kollar klart på "en andra chans". mycket bra film.
12:15 Äter lunch, läser tidningen
12:45 plockar ur diskmaskinen
13:00 Sätter mig här, försöker samla energi till att packa och städa.

Det är sjukt skönt att vara uppe "tidigt" på morgonen när ingen annan är det. Man får verkligen vara ifred, och har tid att göra vad man vill. Så slipper man känna att man sover bort hela lovet oxå, även om det kanske är det som är lite meningen.

"the kill" just nu. lite nostalgi. Jared Leto är jääääääääääääääääävligt snygg dessutom.

Nej, nu måste jag nästan gå och packa. Om två timmar slutar Rickard och då lär vi åka ut till mamma och hämta bilen som vi ska låna i helgen. Sen blir det handla och fixa inför morgondagens resa till Kopparberg och Rickards kusin Henriks 25 års kalas. Alla har tydligen fått uppdrag som ska utföras under kvällens gång, och mitt är att "sätta fem personer på utvisningsbänken". Det dåliga är att jag bara känenr två personer där, och dom vill jag inte sätta på bänken. Håll tummarna för att det blir bra väder, eftersom vi ska tälta:/

Nån som har Brookeback mountain att låna ut till mig kanske?:)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Byt plats på e och a i rubriken!

Postat av: Anonym

HAHAHA. du tror det va?^^

2007-07-31 @ 12:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback