Savannah Smiles

haha, "Hemig beundrare: Det finns fler läsare. . ." haha. Va skoj. Fast jag förstår ändå vem det är, för jag vet bara en som gör mellanslag mellan punkter:D

Dagens Klag-lista:

- Jag mår illa.

- Alla är oengagerade i mitt knäckbak.

- Jag har ingen skjuts till Mora imorgon.

- Jag vill inte äta lax till middag.

- Jag blev nog både förkyld och skadad i låret igår efter mitt bara-linne-mitt-i-natten-äventyr.

Det var nog ungefär allt, och såklart, jag känner mig dum, tampad på, naiv, lättlurad, sviken. För ovanlighetens skull.

Jag kan ändå inte låta bli att undra vad som hade hänt om inte Lisa, Erika och Elin varit där. <3 till er.

Det luktar lax i hela huset. Det vänder sig i magen. mys<3


Kommentarer
Postat av: Okänd beundrare

. . . . . . .

2007-12-01 @ 21:53:15
Postat av: Anonym

ta med knäck imorgon!!!112!

2007-12-02 @ 13:26:40
Postat av: Anonym

töntigt att man måste skriva en kod när man skickar

2007-12-02 @ 13:27:04
Postat av: Mr X

Det gäller att vara folk till lax

2007-12-07 @ 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback