Remember it's just you and me

Sovmorgon idag, skönt. Fast jag har varit ambitiös och gårr upp tidigt och gett kamratrespons på Emmas drama och pluggat körkortsteori.

I eftermiddag blir det Borlänge med Lisa och Elin och förhoppningsvis lite införskaffande av julklappar. Spinningen är tydligen inställd idag också, jag som verkligen kände för det.

Ingen match i helgen, däremot tre dömningar på söndag, och lite välbehövliga pengar.

Matchen mot Mora förra helgen slutade med förlust med 10-2, surt. Vi var verkligen inte på tå och inställningen dras ner när folk som är uttagna inte kommer till matchstart. Vi fick låna in tre 94:or, och de gjorde visserligen bra ifrån sig, men de har ju tyvärr inte mycket att sätta emot i närkamperna. Kaptenen i Mora var väldigt omogen, hon rev mig på armarna i en närkamp framför mål. Snygga blåmärken blev det, men nästa helg är det retur, och då får hon igen. Ska man slåss kan man väl i alla fall slåss på riktigt.

Annars rullar väl allt på som vanligt, fast snart är det jullov, underbart. Jag och Rickard ska till Kläppen över nyår med hans kompisar, och jag ska lära mig att åka slalom. Det blir nog jättekul.

Dagens låttips: Paulo Nutini - Last Request.

Nu ska jag iväg till skolan och ha Litterär gestaltning och Sociologi.
hejhopp-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback