Friends with benefits

Ja, nu var väl julen över också, och jag skulle kunna skriva upp precis allt jag fick i julklapp, men jag tror faktiskt inte att ni är så intresserade. Om ni trots allt skulle vara det så finns jag ju på msn:)

Imorgon bär det av till Kläppen, när vet jag inte, men så är det väl när det är killar som sköter planeringen^^. Min väska väger 200 kilo, men då är det väl å andra sidan tur att det finns karlar i sällskapet:) någon nytta ska man väl ha av dem också:)

MHM, allting känns faktiskt mycket bättre nu. Bättre än det borde, men det orkar jag inte bry mig om. Lalala. Egentligen är allt bara bra.


Jag kom på att jag inte har gett er ett låttips på ett tag, men vad passar inte bättre atm än Johnossi - Execution Song? Ni kan ju haffa mig på msn eller nått så skickar jag den till er. Egentligen kan ni lyssna på hela Johnossi - Johnossi albumet, det är riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback