Release me..

.. med Laura Sweden är superbra. Den är med i Saab reklamen.

Jaha. Idag har jag bara haft mentorsmöte mellan 9-10, sen var jag och Erika till bibblan och sen åt vi, sen gick jag hem. Har pluggat en del, skrivit klart syfte och frågeställning till handledningen imorgon, och skrivit lite tyska. Sen, tro det eller ej, fick jag jättestor lust att träna, så jag körde lite på testcykeln och lite styrka. det var jobbigt.

Snart ska jag ner på stan och träffa Rickard, han skulle handla, sen ska jag hem till honom:) Han har tydligen fått ledigt på valborg ändå, så vi kanske åker till Uppsala då. Det blir nog kul, massa roliga studenter där ju.

4 veckor till 30 stm:D eller 32 dagar. eller en månad plus två dagar. dom har lagt till ett till förband, Blindside. Dom är väl rätt bra har jag hört, fast då får ju 30 spela mindre, det var inte så kul.

Jag blir så upprörd, en tvådagarsbiljett till P&L kostar 850 kr plus förköp, men ett festivalpass kostar 995 kr plus förköp. då får man inträde till alla fyra dagarna PLUS camping. varför är tvådagarsbiljetten så dyr för? det är ju inte ens rimligt. det är bara för att de vill att man ska köpa festivalpasset. men jag får inte campa:/


jaa, det var väl allt. Daniel är rolig. snart är det sommar:D  

jag måste bara lägga upp en jätterolig bild. jag dör typ. HAHAHAHHAHHA.

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback