örebro

I fredags 11:26 åkte jag och Julie till örebro. Resan började mindre lyckat med att jag råkade sätta mig på min hårspraysflaska så att hela väskan blev full med hårspray:(

När vi kom fram till Örebro kom Kenneth och hämtade oss på stationen, och vi åkte och åt och kollade runt lite på stan. Sen åkte vi till klubbhuset där vi skulle bo, jag, Julie, en tant och 30 killar:/ Det visade sig att vi inte alls skulle bo centralt, utan typ 1 mil utanför centrum. Rickard, som var och hälsade på sina släktingqar i örebro samtidigt, sprang genom hela stan för att vi skulle kunna träffas på kvällen<3<3

Det visade sig sen att vi bodde med några mindre trevliga värsteråsare. helt äckliga. tur att det fanns andra domare där. fast det blev ändå inte mycket sömn, hela situationen kändes olustig och kränkande.

Lördagen resulterade i 2 röda kort, ett till spelare och ett till ledare, och på Söndagen fick vi dela ut 3. 1 på ledare och 2 på spelare. Jag tror att mycket beror på att vi är "tjejdomare", och unga, något som vi har fått höra typ en miljon gånger i helgen. Alla verkar tro att det betyder att vi inte kan döma lika bra som alla andra, ganska jobbigt faktiskt. Dömde de två sista matcherna med feber oxå, mindre roligt:(

Var fett skönt att komma hem igår kväll, Kenneth skjutsade mig så jag slapp vänta på tåget till klockan åtta. Strax före nio var jag hemma och Rickard kom och sov över. <3 saknade honom massa i helgen, fast vi träffades två gånger. Så jävla skönt att få sova i sin egen säng igen, med sin egen Rickard:D

Nu ska jag lägga mig och äta godis och kolla på One Three Hill har jag tänkt mig.
hejws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback