jeppjepp

Idag blev jag väckt tre gånger. Först kom mamma in vid halv nio och sa att jag inte behövde gå upp och möta sotaren, för han var redan där. Sen en kvart senare kom hon in igen, och frågade om jag visste vart såpan var. jag visste faktiskt det, eftersom jag torkade golvet igår. Sen vid 11 ringde Daniel mig och väckte mig en gång till, och då bestämde jag mig för att faktiskt gå upp. Sedan dess har jag pluggat, och nu hamnade jag här. Jag borde kanske ta och gå ut en sväng, det är så fint väder ute. Fast det blåser. massa:/

På fredag åker jag oh laget till Mora och spelar cup. Buster Starlight heter den. vet ni varför? Jo, Buster heter den för killar, och Starlight för tjejer. hur töntigt är itne det? menmen, vi måste ju visa att vi vann serien:D

Nu blir det matte, laga mat och sen träning och sova hos Rickard. han åker till London imorgon, 05 någonting. och jag ska på stan med Liws och Elin. det var länge sen.

Och just ja, idag ska la familia åka och kolla p ÄNNU en katt. och kattungar är på väg. vi kan lika gärna låta katterna ta över huset och tälta utanför=(

hejs

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kat(t)astrof!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback