Grillfest

Ikväll är det grillfest hemma hos Erika:D hon fyller år imorrn, Grattis önskar bloggen:)
mwahaha, hoppas det slutar blåsa bara. så jag kan ha klänning på mig. ananrs blir jag ledsen.
Jag ska även stå för DJ:andet under kvällen, ingen annan ska få röra stereon, sådetså. Möjligen erika. ananrs blir det alltid så gnälligt för alla ska vaara med och välja musik och alla vill höra olika. Då är det ju bättre att bara jag får som jag vill. typ.

jag skrev klart min rapport igår. jag är bäst. snart har vi samhällskunskaps disskusion. blää. sen ska jag sktynda mig hem och göra mig iordning och sen ner på stan och möta Rickard och handla lite och sen hem till eriiiika:D

imorse var det nationellt prov dessutom. det gick sådär. jag skrev om Jared Leto. nästan. han är bra.

Det blåser som fantomen ute, man dör typ om händerna.

OVER AND OUT.

Kommentarer
Postat av: eriiiiiika

TAAAAAAACK, bloggen:D

2007-04-21 @ 18:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback