förkyld

som fan. snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ont i öronen. det knäpper hela tiden i dem, och jag hör typ ingenting alls:( och när jag ska snyta mig, börjar jag blöda näsblod:(( fan va jag klagar. men hey, det här är min blogg, så jag får gnälla hur mycket jag vill. :D

Igår flyttade Rickard in i sin stuga, och jag sov där. Det är jättemys där, och det tog bara 10 min att gå till skolan. Och i helgen fyller han 20, Grattis:)

Imorgon börjar jag klockan 14:00, och slutar 16:30. 16:30, på en skärtorsdag:( som sagt, jag får klaga.

jag vill ha påsklov:( men jag VILL INTE åka till mora och spela cup. hoppas jag har öroninflammation då, precis som på USM. :D:D:D:D '

Dagens prestation går till Daniel, när han lyckades skära sig på nationella provet;D

nu blir det OTH och påskgodis, får se om Rickard pallrar sig över nått.

http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=N0X0R080M4W5L4A5F0E6K0Y2L1M

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det gör ont ju:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback