:(

Idag är en hata-barn dag. dom är verkligen gränslöst jobbiga. När jag och Lisa satt på bussen hem klev det på en hel skolklass, dom kanske var i 9-10års åldern. Först sprang allihopa på bussen, och det tog typ 10 minuter innan dom hade bestämt sig vart dom skulle sitta. Jag blev bara så arg, det var en tjej som satt helt ensam, och så var det en tjej som inte hittade nånstans att sitta. då sa läraren åt henne att sätta sig bredvid tjej nr 1, men tjej nr 2 vägrade, och satte sig hellre bredvid en okänd, medelålders man. Jag tyckte så synd om den första tjejen, hon bara satt där helt ensam.

När det gått kanske två-tre minuter, så tröttnade nåra killar på att sitta stilla, så istället höll dom på att klättra omkring och sätta sig på golvet och hålla på. Och deras fröken sa till dem gång på gång, men ungjävlarna lyssnade fan inte. Det är vid sånna här tillfällen jag överväger om det inte skulle vara bättre om man fick aga barn i Sverige. bara att se hur dem såg ut gjorde mig helt chockad. Liksom, nio år och redan blingbling i örat? Hur ska det gå för dem sen liksom? nej usch, jag kan bara hoppas att jag inte var lika jobbig när jag var liten. men helt ärligt så tror jag faktsikt inte det.

Dessutom hatar jag lastbilschaufförer idag. men jag orkar inte förklara varför. dom är bara äckliga.

jag är fortfarande sjuk. börjar tappa hoppet om USM i helgen:( FAN. bara för att jag vara jättenervös för att jag inte skulle bli uttagen, och sen när jag blir det så blir jag sjuk. DAMNH:@

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jossan du är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback