ännu mera innebandy

IHWW^^
I fredags spelade jag match med div.3 laget:D vi spelade mot malung, och vi vann med 14-1.
dom var typ..uhm.. jättedåliga. kul latt få spela med lite nytt folk, måste säga att stämningen i det här laget var mycket mycket bättre än i vårat lag. hoppas på att det blir fler gånger. Rickard kom dit och kollade, det var lite roligt:)

hmm. jaa.. idag började jag klockan nio, efter många om och men. min kalender har krånglat, så jag har inte blivit bokad på de lektioner jag har, men nu ska det vara löst. efter första lektionen åt vi och sen åkte jag och Lisa upp till Lugnet och hälsade på gamla klasskompisar. skojj. seeen, fick vi reda på att vi har ett fördjupningsarbete att skriva tills på måndag. FAN. jag hinner inte. jag ska skriva om häxbrännigar btw.

sen.. sen blev det äventyr. det började med att Lisa pratade med mr X, aka babyface,  på msn. han skulle till biblioteket. vi bestämde oss för att smyga på honom, så vi sprang ner till stan, och gömde oss i gallerian med utsikt över biblioteksingången. men min digitalkamera som filmkamera. sen kom han, och vi smög efter. problemet var att han såg oss direkt när vi kom in genom dörren, så det blev inget smyg. iställer satt vi och samtalade, skrev dikter och drack varmchoklad istället för att plugga^^ sen hade vi ju tyska med kära Bernd oxå<3333<3<3<3<3<333<3<3<3<3<3

jag har klippt mig idag. det vart bra.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaa, har du kvar filmen

2008-09-14 @ 11:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback